Over Promi BV

Promi wordt geleid door drie partners. Deze partners hebben ieder voor zich een rijke ervaring met programma-, project- en interim management. Vanaf het begin is Promi gericht op het ontwikkelen van diensten om projectportfolio's beter te beheersen. Later zijn we ons gaan richten op het opleiden en begeleiden van young professionals. Om voor hen een carrière opstap te creëren naar senior functies hebben wij de dienst 'PM Support' ontwikkeld, zie www.pmoplus.nl.

Het is onze ervaring en overtuiging dat het uitdagen en sparren tussen young- (de nieuwe tijd en ambitie om het vak te leren) en senior professionals (ervaring en levenswijsheid) een ideale leeromgeving vormt. Deze leeromgeving en onze ambitie om te presteren resulteert in een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Onze cultuur is gericht op kwaliteit, carrière ontwikkeling en leren. Wij selecteren collega’s op attitude, vaardigheden en weerbaarheid. Door open communicatie en elkaar positief kritisch te stimuleren, halen wij het beste uit ons zelf en Promi. Wij vinden balans tussen werk en privé, leren door te doen en bereidheid om naar jezelf te (leren) kijken belangrijk.